Arra nem emlékszem, amikor én még nem tudtam beszélni arra viszont igen amikor pont azokhoz nem tudtam szólni akikhez szerettem volna. Ez kissé olyan mint egy szájenszfiksön álom, amikor üldöznek és nem tudsz szaladni, vagy szaladsz, de nem haladsz... - Ismerős ugye?
Képzeld el! Van egy többszázezres weblapod, és nem éri el azt a célt amiért megvalósítottad. Nem szól senkihez, nem céloz, nem konvertál, nem arbitrál! Amikor nem éred el a célod, feltéve ha van. Nem hagyják meg az elérhtőségeiket, nem veszik fel a kapcsolatot a látogatóid.
Tendőid:
1. Szűkítsd a célcsoportod!
2. Növeld a konverziód és az eladásaid!
3. Támogasd hozzáadott információval a terméked szolgáltatásod
5. Gyűjts adatokat a látogatódtól, ragadj meg minden módot, lehetőséget
6. Szabd testre a karaktereid!
7. Alkalmazz multimédiás tartalmat, képet, videót, hangot illetve ezek opcionális keverékét.
8 Használd ki a linkmegosztás [socal bookmarking] (élőkönyvjelzők: del.icio.us...), video megosztó (videa, vidler, youtube...), mikroblog (twitter.com).
8. Blogod menedzseld: blog publikációs szoftver (WordPress, Drupal...), mások blogjában, releváns kommentek formájában. RSS/synication, feedek, pingek és tracback-ek, cimkézés, email aláírásként.
9. Publikálj minél gyakrabban, főleg rendszeresen!
Hozz létre egy virtuális alkalmazottat és sokszorozd meg bevételeid!