Egyre gyakrabban foglalkoztat az online piaci résztvevők attitűdje...
Rabbit legutóbbi cikke kapcsán tovább erősödött. Ellenállhatatlan késztetést érzek, hogy ellenkezzek, hogy kérdezzek…
Nem feltűnési viszketegség, nem divat, remélem sikerül a saját utamat járni. Valami más, valami több, lehet kicsit önző, tán öncélú is, a jobbítás szándékát viszont ne vitassa el senki.
A fentebb linkelt poszt indító gondolata „A hazai online kampányokról meglehetősen kevés esettanulmány jelenik meg. Ennek oka valószínűleg a tudás titkolásának hazai nagy “divatjában” rejlik, illetve persze abban, hogy nincs kapacitás ezek megírására.” Volt.
Ettől a néhány sortól tán önző módon vártam a nagy ráeszmélést, nyitást, én kis naiv, ehelyett született egy remek poszt, egy tanulmány, ami igazából iskolapéldája egy kreatív kampány, elemeinek, koncepciójának, de mit sem mond azon nagy számú piaci szereplőnek, a piaci rések résztvevőinek, vállalkozók, KKV-k akiknek összességében több profitot hozna egy használható elemzés, mint a linkelt posztban említett cégnek.
- A nagy cégek, és az őket kiszolgálók handicap-pel indulnak, és ez így is marad?
- Esetleg e kreatívok, médiaügynökségek, képesek felmérni azt a potenciált amit a rétegpiacra termelők összességében képviselnek?
- Vagy ez számukra nem nagyságrend?
- Esetleg elgondolkodtatok azon mi lenne, ha az életre való „kicsiket” hoznátok pozícióba, egy fillér befektetése nélkül csinálnátok meg a jövök, több ezer megrendelőjét?
Nem kellene semmi mást tenni, kinyitni az információs kaput, mint írtam nem üzleti titkot kellene átadni, csupán induláshoz, irányváltáshoz elegendő információt
Long Tail