A Web2.0 az internet számára forradalmi újdonság, de egy átlagos vállalkozás számára mit jelent ma Magyarországon?
Gyakran kerül viták kereszttüzébe internetes fórumokon a web2 lényege, sőt már a web3ról is olvashatunk pro és kontra. Piaci elemzések sora, onlineforgalmi adatok bizonyítják a web megújulásának eredményeit, újraírva mítoszokat, ledöntve idolokat...
Magyarország számára sem csak iskolapélda az online business.
A klasszikus mondás "a nagy hal megeszi a kicsit" már a múlté, új trendek írnak új szabályokat " a gyorsabb hal beelőzi a lassút". Itt jön be a feltörekvő vállalkozások számára kitörés lehetősége.
Egy közepes vagy kisebb vállalkozás számára valós lehetőség, hisz kisebb, mozgékonyabb, könnyebben motiválható. Nem utolsó sorban, a vezetés hosszabb ideig egy kézben van, igy a stratégia hosszabb távon tervezhető, ezért kiszámíthatóbb.
Mindezen lehetőségeket, megfejeli, sőt übereli az a tény melyszerint, az internet kínálta végtelen polcok, a legnagyobb multikkal veheti fel a verseny egy-egy réspiacon akár az egyszemélyes vállalkozás is.