Long Tail

Ahol a polcok végetérnek, ahol a klasszikus boltok alapterülete elfogy, OTT kezdődik a Long Tail piaca! Avagy..."A végtelen választék átirja az üzlet szabályait" (Chris Aanderson)

Friss topikok

Linkblog

HTML

Mi az, amit tudni kell a Long Tail piac értékesítőinek?! 1.

2008.05.11. 22:23 | vallalkozasiotletek.com | Szólj hozzá!

Gyakori probléma, partnereim részéről gyakran felmerülő kérdés, hogy milyen alapvető szempontok szerint szükséges és elégséges a piacon megjelenni. Kulcskérdés termék bevezetésnél, de nem elhanyagolható általános esetekben sem.



Ezekre a kérdésekre többnyire termék, cég, ajánlatra specifikus tippeket szoktam adni.
Most viszont Pünkösd vasárnapi ejtőzésem közben rátaláltam a világ legáltalánosabb, ugyanakkor legértékesebb összefoglalójára. Amit veletek is szeretnék megosztani by Steh Godin.

Mi az, amit tudni kell a Long Tail piac értékesítőinek?!


- Az előre megtervezett, bevezetett, személyes és személyreszabott témába vágó reklám! (jobb, mint a nem bevezetett, nem személyes… kéretlen levél)
- Ígérj! Tartsd magad az ígéreteidhez! Ez márkát épít, hitelesít! És tudni fogják rólad, hogy tartani kell magukat az ígéreteidhez!
-    A legjobb vevőid tiszteld meg, mert többet ér egy ezek közül, mint az összes többi!
- Az eredményeid, a tudásod megosztani könnyebb, jövedelmezőbb, sőt hatékonyabb mint az üzleted a piacod megosztani!
- A marketing a termék előtt kezdődik! (Offline életemben azt szoktam mondani, a marketing a kézfogással és „mély szembenézéssel” kezdődik, ez dőlni látszik! De a folytatása miszerint a marketing a fizetés a „pénztár” után folytatódik ez viszont egyre igazabb By Provokátor)
- A reklám csak egy praktika, taktika, csupán technika kérdés a marketing sokkal több. (A vevő megszerzésétől újra vásárlóvá konvertálásáig, sőt élethossziglan tart! Provokátor)
- Az alacsony ár hatékony lehet, de az nem marketing!
- Bátorítsd, sőt te magad is kezdeményezd az ügyfeleid közti kommunikációt.
- Kezdeményezz beszélgetést a termékeidről.
- Az értékesítés egy út, melyben válaszolnak a te hívásodra.
- Nem tudod vásárlásra bírni a vevőidet, valószínűleg nincs még itt az idő! Az emberek egy része elégedetlen, kérdezd meg a véleményüket!
- Ha te a marketing költségvetésed illetve a marketinged statikus, egyhangú, csak a dráguló marketing kiadásaid figyeled. A jó értékesítő képes befektetésként megvalósítani, és eredményt, többszörös eredményt realizálni.
- Az emberek nem azt veszik, amire szükségük van, hanem amit AKARNAK! Amiről azt hiszik szükségük van.
- Te nem változol! A kilátásaid sem!
- Az emberek egy extra érzelmi pluszt várnak el Tőled, tehát olyat és úgy adj el nekik, amit és ahogy szeretnék!


Folytatás, olvasd és gondold tovább!...>>>


Címkék: média trendek marketing blog onlinemarketing üzlet siker piac online business értékesítés termék vállalkozás profit olvastam long tail célközönség piacok pozicinálás

A bejegyzés trackback címe:

https://longtail.blog.hu/api/trackback/id/tr32464308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.